target
Liczba pozycji: 9
The Finger of Fate – ebook
H.C. McNeile
The story of Staunton and Barstow, who are witnesses of a strange spectacle at a bar in an Austrian village. The aristocrat begins a formidable target training session on some playing cards – the Five of Hearts and the Five of Spades. Barstow remains to witness this several times. Further stories of love, revenge, jealousy and destiny complete this exciting volume.Data dostępności:
Data publikacji:
The Terrible People – ebook
Edgar Wallace
Clay Shelton is an outstanding forger and has been capable of cheating on an entire country. One day is finally arrested, convicted of the assassination for killing a policeman and sentenced to death. His execution is performed and the case is closed. Or this is what everyone thinks, until the judge who sentenced Shelton, his prosecutor and executioner are brutally murdered by „the Terrible People”,...Data dostępności:
Data publikacji:
The Four Just Men – ebook
Edgar Wallace
Written in 1905, it is one of Wallace’s many popular thriller novels. „Four Just Men” was the start of a series about a determined band of European vigilantes who decide to kill off people in the world whom the law cannot punish. Their ingenuity and ability to keep several steps ahead of those who would thwart them, including police, are the essence of the plot. When the British Foreign Secretary Sir...Data dostępności:
Data publikacji:
The Power-House – ebook
John Buchan
Edward Leithen is a young British lawyer who learns that one of his Oxford contemporaries, Charles Pitt-Heron, has just disappeared. Leithen learns from Pitt-Heron’s wife that he has been forced to flee. But a series of strange events that follow Pitt-Heron’s disappearance convinces Leithen that he is dealing with a sinister secret society. His suspicions begin to center on a wealthy, well-known, and...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji:
Obserwuję Cię – ebook
Teresa Driscoll
Kiedy Elle Longfield spotyka w pociągu dwóch młodych mężczyzn rozmawiających z nastoletnimi dziewczynami, nie widzi w tym nic niepokojącego, dopóki nie dowiaduje się, że właśnie opuścili więzienie. Natychmiast odzywa się w niej instynkt macierzyński, ma syna w podobnym wieku. Ostatecznie przenosi się do innego wagonu, nie chcąc się wtrącać. Nazajutrz okazuje się jednak, że jedna z dziewczyn, Anna,...Data dostępności:
Data publikacji:
Mapa Agile & Scrum. Jak się odnaleźć jako Scrum Master – audiobook
Mateusz Żeromski
Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM , czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Legalne sposoby uniknięcia odpowiedzialności, za naruszenia czasu jazdy i okresów prowadzenia pojazdów, przez kierowców zawodowych – audiobook
Mariusz Miąsko
Czy wiesz, ze Legislator Unii Europejskiej, Wytyczne Komisji Europejskiej, Wytyczna GITD oraz ustawodawca polski pozwalają jeździć dłużej na TC dłużej do 30 minut dziennie? Między innymi odpowiedzi na to pytanie udzieli Państwu pierwszy prawniczy przewodnik na rynku w formie dwóch audiobooków wydany przez Kancelarię Prawną Viggen sp.j. Pierwsza część przewodnika to unikalne n agranie, prezentujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: