target
Liczba pozycji: 5
SoundLab. Rozmowy – ebook
Maciej Kaczmarski
„SoundLab. Rozmowy” Zbiór rozmów z artystami związanymi z szeroko pojętą muzyką elektroniczną. Tangerine Dream, Richard Devine, Andrzej Smolik czy SBB - to tylko niektórzy z zaproszonych wykonawców. Kluczem doboru rozmówców był repertuar koncertowego cyklu SoundLab - Filharmonicznego Laboratorium Muzyki Elektronicznej, który został powołany do życia przez Filharmonię w Szczecinie, niedługo...Data dostępności:
Data publikacji:
SoundLab. Talks – ebook
Maciej Kaczmarski
„SoundLab. Talks” A collection of interviews with artists connected with electronic music. Tangerine Dream, Richard Devine, Andrzej Smolik and SBB, these are just some of the artists invited to the project. The key factor in selecting the interviewers was the repertoire of the concert series SoundLab - Philharmonic Laboratory of Electronic Music, which had been set up by the Philharmonic...Data dostępności:
Data publikacji:
Rachunek kosztów docelowych – ebook
Piotr Prewysz-Kwinto
Rachunek kosztów docelowych (jap. genka kikaku, ang. target costing) jest jedną z najważniejszych metod japońskiej rachunkowości zarządczej. Można go zdefiniować jako kompleksową metodę zarządzania kosztami, stosowaną przed rozpoczęciem procesu produkcyjnego, w celu maksymalnego ograniczenia kosztów produktu w całym jego cyklu życia. Stosowanie rachunku kosztów docelowych pozwala na produkcję wyrobów...Data dostępności:
Data publikacji:
Globalny system pieniężny – ebook
Artur Borcuch
Globalizacja - rynki finansowe - pieniądz - bankowość, to zagadnienia, które współcześnie są ze sobą integralnie połączone. Coraz częściej mówi się o globalnych rynkach finansowych, globalnej bankowości oraz umiędzynarodowionym pieniądzu. Wynika to z faktu, iż masy pieniądza przepływają z jednych regionów świata do drugich w poszukiwaniu efektywniejszego wykorzystania ich zasobów. Warto się zastanowić...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: