reklamie
Liczba pozycji: 6
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Lokalny Sukces – ebook
Patryk Łopot
Globalne marki co chwilę przepychają się w wynikach, aby pozyskać klienta na swoje produkty i usługi. Jak ma się to do prowadzenia Fanpage lokalnej firmy? Zdecydowanie lepiej! Obserwując rynek reklamy, spisałem wnioski, które generują dobrze płacących klientów. Niestety, ta wiedza nie wzięła się znikąd. Na swoje próby i błędy poświęciłem równowartość dobrego samochodu. Dziś opowiem ci o kluczowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing międzynarodowy – ebook
Aleksandra Grzesiuk
Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty „Gino Rossi”? Oczywiście z Włoch… Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków „Kubuś” ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź w Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców? W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa...Data dostępności:
Data publikacji:
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów – ebook
Phil Barden Rory Sutherland
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...Data dostępności:
Data publikacji:
Podstawy ochrony prawnej konsumenta. Przepisy i przykłady – ebook
Marcin Pigłowski
Książka „Podstawy ochrony prawnej konsumenta - przepisy i przykłady" to najnowsze kompendium prawnej ochrony konsumenta. Autor czytelnie i przystępnie łączy trudne w interpretacji wymagania prawne z praktycznymi przykładami ich zastosowania. W pierwszej części książki można znaleźć informacje o: - podstawowych definicjach i przepisach prawnych związanych z ochroną konsumentów i konkurencji, ...Data dostępności:
Data publikacji:
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook
Grzegorz Kosson
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...Data dostępności:
Data publikacji: