produktu
Liczba pozycji: 4
Przelicz to na pieniądze – ebook
Jeffrey J. Fox
Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości,...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie informatyczne w logistyce – ebook
Andrzej Szymonik
Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania. Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski dla średnio zaawansowanych. Business English Express – audio kurs
D. Guzik J. Bruska
Chcesz swobodnie posługiwać się angielskim w pracy? Ucz się z kursem „Angielski dla średnio zaawansowanych - Business English Express” , który przeznaczony jest dla osób szukających pracy za granicą i tych, którzy używają języka angielskiego w pracy. Kurs wprowadza praktyczne tematy i rozwija słownictwo przydatne w różnych sytuacjach w biurze, podczas kontaktów z klientami, prezentacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Za kulisami u Boga. Schematyczny rozwój ducha człowieczego – ebook
Piotr Arkadiusz Kociszewski
Od Autora: W obecnej książce staram się ujawnić to, co utajnione oraz przekazać podwaliny pod pewną, niewygodną dla niektórych kręgów wiedzę, która może zbulwersować ludzi wierzących w dogmaty. Niektórzy ludzie, a także zaświaty, broniąc swoich pozycji, nieświadomie uniemożliwiają poznanie pełnej prawdy. Jeszcze inni czerpią ogromne zyski z propagowania pewnych - wygodnych dla siebie - fragmentów...Data dostępności:
Data publikacji: