jozef
Liczba pozycji: 21
Megatrendy współczesnych zagrożeń bezpieczeństwa – ebook
Józef Zawadzki Grzegorz Pietrek
Publikacja przedstawia spojrzenie autorów na współczesne, główne megatrendy, które kształtują obecne spektrum bezpieczeństwa. Dwudziestu jeden autorów odzwierciedla otaczającą nas rzeczywistość w sposób odbiegający od głównego nurtu poglądów. Autorzy analizują i oceniają najważniejsze megatrendy, które aktualnie destabilizują bezpieczeństwo społeczności międzynarodowej, wpływają negatywnie na bezpieczeństwo...Data dostępności:
Data publikacji:
Holistyczna ocena bezpieczeństwa - aspekt współczesny. Tom 31 – ebook
Michał Będźmirowski Józef Zawadzki
Publikacja reprezentuje nowoczesną formułę szerokiego spektrum postrzegania współczesnego bezpieczeństwa. W książce Autorzy omawiają bezpieczeństwo państwa i regionu w kontekście zagrożeń wewnętrznych oraz zewnętrznych. W publikacji są przedstawione w sposób syntetyczny czynniki wpływające na poziom bezpieczeństwa państwa z perspektywy Unii Europejskiej oraz poszczególnych podmiotów społeczności...Data dostępności:
Data publikacji:
Teoria i polityka wzrostu gospodarczego - osiągnięcia i doświadczenia – ebook
Józef Misala
Teoria i polityka wzrostu gospodarczego stanowiły przedmiot zainteresowań ekonomistów od wieków, a nawet tysięcy lat, bo przecież już w starożytności. Te zagadnienia nabrały szczególnego znaczenia od początków rozwoju gospodarki światowej, a zwłaszcza po II wojnie światowej. Na początku XXI wieku obserwowano ponowne nasilenie badań dotyczących tej tematyki. Bezpośrednim tego impulsem było zapoczątkowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 4. Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji: