nowego
Liczba pozycji: 15
The Game. Rewolucja cyfrowa – ebook
Alessandro Baricco
Transformacja, której doświadczamy, nie jest jedynie skutkiem rewolucji technologicznej z jej nowymi urządzeniami cyfrowymi. Spowodowała ją rewolucja mentalna. Ci co ją zapoczątkowali – od pionierów internetu po konstruktorów iPhone’a – nie mieli precyzyjnego planu na przyszłość, mieli tylko jeden cel: uniemożliwić powtórzenie się tragedii, do jakich doszło w XX wieku. Znieść granice, zbojkotować elity,...Data dostępności:
Data publikacji:
Windows 10 Krok po kroku – ebook
Joan Lambert Steve Lambert
Poznaj usprawnione sposoby realizacji podstawowych zadań i szybciej osiągnij produktywność w Windows 10 Poznaj podstawy korzystania z Windows 10 przy użyciu nowego poradnika Krok po kroku. Popularny format dziś udostępnia jeszcze bardziej pomocne wskazówki i szybkie, numerowane kroki, zapewniając sprawną i spójną naukę. Ułożona według zadań ksiązka pozwala łatwo odnaleźć to, co trzeba wiedzieć, aby...Data dostępności:
Data publikacji:
Windows 8.1 Krok po kroku – ebook
Rusen Ciprian Adrian And Ballew Joli
Buduj te umiejętności, których potrzebujesz Ucz się we własnym tempie Skuteczna nauka systemu Windows 8.1 Łatwo i skutecznie opanuj nawigowanie i korzystanie z systemu Windows 8.1. Dzięki technice Krok po kroku można we własnym tempie budować i doskonalić te umiejętności, które są potrzebne – właśnie wtedy, gdy są potrzebne! • Łatwa nawigacja przy użyciu nowego ekranu Start • Przeszukiwanie plików,...Data dostępności:
Data publikacji:
Magia wynalazków – ebook
Ainissa Ramirez
Jak dążenie do precyzyjnego działania czasomierzy poskutkowało zmianą modelu spania? Jak sieć torów kolejowych przyczyniła się do komercjalizacji świąt Bożego Narodzenia? Jak wymuszona zwięzłość depesz wpłynęła na prozę Hemingwaya? Ainissa Ramirez analizuje osiem wynalazków: zegary, stalowe tory, miedziane druty telekomunikacyjne, błonę fotograficzną, żarówki, twarde dyski, szkło laboratoryjne i...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do Arduino. Wydanie 2 – ebook
Massimo Banzi Michael Shiloh
Arduino to otwarta platforma prototypowania elektronicznego, która zawojo-wała świat projektantów i hobbystów. To solidne i dogłębne wprowadzenie, uaktualnione o najnowsze wydanie IDE i nowe płytki oparte na procesorach ARM, pomoże od razu przejść do tworzenia projektów. Znajdziesz tu wszystko, co potrzeba, od uzyskania wymaganych komponentów, aż po finalne szlify swo-jego projektu! Wprowadzenie do...Data dostępności:
Data publikacji:
C++20 Biblioteka techniczna – ebook
J. Burton Browning Sutherland
Odkryj najnowsze ważne funkcjonalności języka C++20, w tym moduły, koncepcje, operatory spaceship i inteligentne wskaźniki. Książka ta może stać się podręczną „książką kucharską” programisty, obejmującą zarówno zasadniczy standard języka C++, jak i niektóre z szablonów kodu dostępnych w standardowej bibliotece szablonów (STL). Przepisy dla C++20: Problemy i rozwiązania zawiera omówienie zagadnień...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia Windows Server 2019. Podręcznik Administratora – ebook
Krzysztof Wołk
Kompleksowy i praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych administracją sieciami komputerowymi pod kontrolą Windows Server 2019. Książka od podstaw poparta praktycznymi przykładami oraz mechanizmami integracji z innymi systemami operacyjnymi jak Mac OS X czy Linux. Prezentuje nie tylko metody postępowania w graficznym interfejsie użytkownika, ale także wprowadza do zarządzania z poziomu...Data dostępności:
Data publikacji:
Nexus, czyli skalowalny Scrum – ebook
Dave West Kurt Bittner Patricia Kong
Popraw i przyspiesz dostarczanie oprogramowania w dużych, rozproszonych i złożonych projektach. Nexus to najprostsze i najskuteczniejsze podejście do stosowania Scruma w skali obejmującej wiele zespołów, lokalizacji i stref czasowych. Został utworzony przez Scrum.org – pionierską organizację prowadzącą szkolenia i przyznającą certyfikaty dotyczące Scruma. Organizację tę założył Ken Schwaber, współtwórca...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 – ebook
Matt Edmonds
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4 Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki Java 9 – ebook
Edward Lavieri Peter Verhas
Pisanie reaktywnego, modularnego, współbieżnego i bezpiecznego kodu Wersja Java 9 i jej nowe funkcje rozwijają bogactwo języka Java, jednego z najczęściej używanych języków programowania do budowania sprawnych aplikacji. Java 9 kładzie specjalny nacisk na modularność dzięki integracji z Jigsaw. Ta książka stanowi przewodnik pozwalający dokładnie opanować ten język. Zapewnia ogólny przegląd oraz szczegółowe...Data dostępności:
Data publikacji: